Social service

Bild på händer
Vänersborgs kommun ger vård
till äldre människor. De kan få bo i olika boenden. De kan också få hjälp med att klara sig i hemmet.
 
Kommunen hjälper personer med funktionshinder.

Vuxna eller barn med problem kan få stöd.

Det kan vara hjälp mot missbruk eller
hjälp med pengar.

Tipsa en vän

KONTAKT

Socialförvaltningen
Vänersborgs kommun
462 85 Vänersborg

Besöksadress:
Sundsgatan 29

Kommunkartalänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Socialchef:
Vakant

Tillförordnade
v 25-28 Sten Nilsson
v 29 Christer Sundsmyr
v 30-31 Karin Hallberg
v 32-33 Maria Tapper Andersson

Telefon:
0521-72 10 00

Telefax:
0521-72 14 60

E-post myndigheten:
social@vanersborg.se

Vänersborgs kommun | 462 85 Vänersborg | Besöksadress: Sundsgatan 29 | Telefon: 0521- 72 10 00 | E-post: kommun@vanersborg.se