Omsorg & hjälp

Bild på händer

Vänersborgs kommun ger vård
till äldre människor. De kan få bo i olika boenden. De kan också få hjälp med att klara sig i hemmet.
 
Kommunen hjälper personer med funktionshinder.

Vuxna eller barn med problem kan få stöd.

Det kan vara hjälp mot missbruk eller
hjälp med pengar.

Du kan söka de här stöden av kommunen

KONTAKT

Socialförvaltningen
Vänersborgs kommun
462 85 Vänersborg

Besöksadress:
Sundsgatan 29

Socialchef:
Karin Hallberg

Telefon:
0521-72 14 71

E-post:
karin.hallberg@vanersborg.se

Telefax:
0521-72 14 60


E-post myndigheten:
social@vanersborg.se

Vänersborgs kommun | 462 85 Vänersborg | Besöksadress: Sundsgatan 29 | Telefon: 0521- 72 10 00 | E-post: kommun@vanersborg.se