Hör av dig till oss (lättläst)
Du kan ringa till kommunen
på telefonnummer 0521-72 10 00.
Våra öppettider är:
Måndag till torsdag klockan 08 till 16 och fredag klockan 08 till 15.
Receptionen har lunchstängt mellan klockan 12 och 13.
Kommunhuset ligger på Sundsgatan 29.
Det är inte långt från gågatan.
Det går också bra att skicka e-post.
Då är adressen:
kommun@vanersborg.se
För vanliga brev är adressen:
Vänersborgs kommun
462 85 Vänersborg
Sidinformation
- Senast uppdaterad:
- 1 november 2022